10 april 2011

Mycket körande


Mattan i den lilla storleken. Visar bild på den större när den är på plats.

Idag har det varit ännu en fin och solig dag. Barnen har varit ute nästan hela dagen och jag har farit runt överallt känns det som. Igår var jag på ett visst möbelvaruhus och lämnade tillbaka en matta och köpte en annan. När jag kom hem var mattan jag köpte super fin i färgen men lite för liten tyvärr. Det var lika bra att åka tillbaka idag och byta till en större storlek. Jag och lilltösen åkte dit och passade på att lösa lunchen när vi kom dit, en korv med bröd. Efter mycket letande hittade vi till slut rätt matta och kunde köpa en glass på vägen ut och sedan hem för att byta om på E som skulle på kalas. En liten tur till syrran som städade och flyttade, för att se om jag kunde vara till någon nytta. Jag passade deras lille kille en stund, sedan tillbaka till kalaset för att hämta E igen. En mysig dag med en hel del saker på listan som kunde bockas av.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...