14 maj 2012

Den 14 maj




och min födelsedag! Det är tur att det bara syns på barnen att åren går.... :)
Vid min plats idag på frukostbordet fick jag teckningar från barnen och nyplockade blommor från trädgården i en liten vas. Ett kort fanns också med information om att en ansiktsbehandling är bokad den 26/5 på förmiddagen. Ska bli härligt! Vi firar lite mer nästa helg igen när familjen är samlad.

Äntligen är elementskydden monterade och i stort sett klara. De ska bara målas en gång till, men det gör vi samtidigt som väggarna målas. Vi är så nöjda med resultatet, det blev ett helt nytt rum, så mycket det gör med fina detaljer. Nu ska jag leta efter stora fina krukor, det får ju plats på de nya fönsterbrädorna.

Mormor hämtade barnen lite tidigare idag på dagis och jag åkte hem i tid idag för att fika med barnen och mormor.. Mysigt att komma hem lite tidigare en dag. F kom sedan hem med fina vita rosor till mig och god kvällsmat - Sushi. 

En bra födelsedag med andra ord!   

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...