1 augusti 2012

Detaljer

Härom dagen när jag handlade blommor till trädgården köpte jag dessa fina ljusstakar. De är höga och det var sådana jag var ute efter. Ljusstakar och lyktor är något jag är svag för och kan köpa nästan hur många som helst. Jag byter plats och förnyar lite då och då, det är det som är kul med inredningsdetaljer, att små saker kan förändra ganska mycket.

Idag ska jag och barnen till mormor och morfar och titta på deras nya lägenhet som de ska flytta till. Jag ska ta några bilder nu innan de startar med renoveringen, och på vissa saker som ska säljas på Blocket. Om de vill ska jag hjälpa till med lite tips och idéer under renoveringen. Många gånger kan det vara bra att få tips från flera håll, andra kanske ser saker som man själv inte tänkt på. 
Ett kul projekt de har framför sig tycker jag.

 Jag hoppas kunna lägga ut före och efter bilder här på bloggen senare.

Ha en fin onsdag kära läsare!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...