9 oktober 2012

Vardagsrummet idag

 
 
 

Hoppas ni mår bra! 
Jag har nog inte visat bilder på vardagsrummet på ett tag, så här kommer några vyer från
olika vinklar och vrår. I november skall vardagsrummet, köket och hallen målas och huset
kommer kännas som nytt, härligt!. Det är 7 år sedan vi flyttade hit, så det behövs verkligen.
Väggar, tak, fönster och alla snickerier ska få en uppfräschning. Väggarna ska få en
vitare ton och vi ska ha gardiner i vardagsrummet som kan dras för om solen lyser in
allför mycket. Det ska bli så skönt när det är klart, för det lär bli ganska stökigt under tiden.
Men det är är ju verkligen bara i-landsproblem, eller hur?
Nu frukost, sedan ska jag ila till jobbet.

PS. Tack alla ni som lämnar kommentarer här på bloggen eller skickar mail till mig,
det är jätte roligt!

Ha en bra dag,
Kram

 
 
  
 
 



 

2 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Tack för kommentaren du lämnade hos mig! Den värmde och gjorde att jag kunde hitta till dig. Här verkar var mycket roligt och inspirerande att titta på.
Kram Maria

Annehem sa...

Tack själv, kul att du hittade hit. Roligt att du tycker om min blogg! Välkommen tillbaka!

Trevlig helg!
Kram
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...