29 november 2012

Hemma projekt - plantering mm

 

 
 
Idag har jag varit hemma med 2 förkylda små barn. De har varit hemma sedan i tisdags, så förhoppningsvis kan de gå till skolan imorgon. Jag försökte jobba lite hemifrån en stund. Men behövde även fixa lite annat också. Bland annat planterade jag några nya växter i krukorna utanför entrén, så att det ser lite trevligare ut när någon kommer på besök. Entrén är ju viktig, den ska vara fin och välkomnande. Det första intrycket är viktigt, så satsa gärna lite extra på er entré. Vi renoverade ju vår entré i somras, och den är inte helt klar än. Vi ska måla den i samma vita färg som övriga huset, men det gör vi till våren. Så länge får vi göra det bästa möjliga och lite fräscha växter kan räcka lånngt. Jag vill gärna ha något på trappan också, det får bli till helgen.
 
Jag hann också med att binda ett stort hjärta av grenar, det bliv en fin detalj någonstans. Nu till advent och jul passar det bra med lite granris i hjärtat eller under som jag har här.
 
God natt alla ni där ute, nu måste jag få min skönhetssömn. :)
 
Tack snälla för att ni tittar in här!
 
k r a m
Annette
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...