25 november 2012

Inför advent


 
  
Igår eftermiddag köpte jag lite olika julväxter för att få in lite julstämning inför advent nästa helg. Dessutom är det julskyltning på Råå idag, så det passar ju faktiskt bra att få lite adventsstämning
här hemma.
 
Jag ställde alla växter på verandan och tände några ljus, det var riktigt mysigt i kylan. Sedan planterade jag några Hyacinter, Amaryllis och en Julros som vi har inomhus nu.

Jag tänkte först plantera lite blandat i krukorna vid entrén utomhus, men det öser ner
så det får nog vänta lite.
 
Hoppas ni har en mysig söndag. Tidigare idag var vi på en mysig utflykt på
Söderåsen med vänner. Vi grillade korv, pratade, fikade och barnen klättrade och lekte.  

Ha en fortsatt mysig söndag

K r a m
Annette
<3


 
 
 



 

3 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Julrosen ...en av de vackraste...tycker jag...:)

kram
Pernilla

HEMLÄNGTAN sa...

Å så fint du gjort! Jag älskar julros men tyvärr är jag kass på att sköta den...
Gillar verkligen era fönster också i bakgrunden!!!

Ha en underbar start på veckan!
Kram, Jenny

ANNETTE sa...

Tack så mycket!
Ha en fortsatt mysig vecka
Kram Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...