19 februari 2013

Rottingmöbler inne och ute



Jag gillar rottingmöbler i olika former, och det finns så mycket snyggt att välja på idag. Det känns som det kommer mer och mer för varje säsong. Jag tycker om denna härliga loungegrupp från Artwood och gillar speciellt fåtöljerna när de inte har några armstöd, det känns lite mer avslappnat.


 
Dessa mysiga och bekväma öronlappsfåtöljer är också från Artwood, de skulle passa bra på vår veranda. Jag kan riktigt känna hur bra jag skulle ha det med en kopp kaffe och ett magasin med fötterna på fotpallen.




En lite annorlunda och rolig grupp som passar både inne som ute. Canelines nya serie Nest.


 


Visst är denna matsalsgrupp och loungegrupp ursnygga?!  De är från det nosrka favoritmärket Slettvoll. Miljöbilderna gör ju inte möblerna fulare heller, så inspirerande och vackert.

En läcker rottingfåtölj från Hubsch.



 

Snygg rottingstol från Broste...



Visst längtar man efter sommar, sol och värme nu! Tänk när vi kan öppna balkongdörren och bara gå ut och sätta oss i trädgården eller på verandan med en kopp kaffe och lyssna på fåglarna, det ser jag fram emot.
 
 
Vi ses,
K r a m


2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, ibland längtar jag! Men jag försöker leva så mycket som möjligt i nuet ;)
Älskar Artwoods öronlappsmodell! Mmm... så snygga! Vill ha det mesta du visar! Tack för inspiration!
Kram /Maria

Life´s Silverlining and I sa...

Ja visst längtar man , februari är den månad jag gillar sämst då det är så mycket infektioner. Gillar Rottingmöbler, kan vara snyggt på altanen också. kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...