13 mars 2013

På jakt efter svarta skåp

Skåp från Housedoctor


Jag jagar svarta skåp, ett till vårt sovrum och ett smalare till sonens rum. Jag har hittat ett par stycken, men då har de funnits på andra orter och det blir lite stökigt att frakta så stora saker. Jag letar vidare, en dag hittar jag nog vad jag söker hoppas jag. Skåpen på bilderna här nedan tycker jag är så fina, något i stil med dem letar jag efter. Sista bilden är väl fin? Jag skulle kunna tänka mig den inredningen nästa gång vi gör ett nytt kök. Det behöver ju inte alltid vara vitt....

Idag har jag varit i Stockholm över dagen på en mässa. Jag var uppe i ottan för att ta ett tidigt flyg. Men när jag tittade ut var det alldeles vitt, så då var det bara att bege sig ännu tidigare för att hinna. Det har varit en givande och inspirerande dag med en hel del nya idéer.

Så nu är jag ganska trött. Jag ska lägga mig och se Mästerkockarna på TV4 play i sängen.... 

kram
Annette



Från Artilleriet


Från butiklanthandeln




3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Åh jag vill också ha ett svart skåp, jag är helt galen i skåp! Hoppas du hittar ditt skåp såsmåningom!
Kram helena

Home2tiny sa...

Är oxå på jakt efter ett svart skåp, inte helt lätt att hitta. Tack för inspon o hoppas du hittar ditt drömskåp snart. Kramisar Tina

Stina sa...

Härliga bilder med snygga saker.:-)
Tack snälla för att du kikade in till mig och skrev en gullig kommentar.:-) kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...