4 april 2013

Vårnyheter




Ganska nyligen köpte jag denna fräscha blus, jag kunde bara inte låta bli. Visst är färgen underbar, så fin till vita byxor. Nu längtar jag efter färg, känns lite trist att ha svart och grått nu när det är april. Hoppas hoppas att våren snart kommer med plusgrader och sol. Nu längtar vi nog alla efter värmen.

Favoritskärpet köpte jag i Butiken när de hade en trevlig kundkväll förra veckan. 
Blusen är från Spira och armbandet från Bud to Rose.

Nu är klockan mycket, måste sova!!
Gonatt

4 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Så härlig färg! Ett bra köp tycker jag! Vårkänsla!

Jennica... sa...

Riktigt härlig färg! Jamen visst är det så att man längtar efter våren nu. Idag har det faktiskt varit riktigt skönt ute, har pysslat en del i trädgården. Härligt!
Kram!

Home2tiny sa...

Ljuvlig blus. Fingrade själv på den igår, men som vanligt hade jag svårt för att bestämma mig o i vanlig ordning ångrar jag mig nu, hopplös är jag. Kommer bli superfin till sommarens vita jeans. Kramisar Tina

CreandoPhoto sa...

En sommardröm skulle jag säga! :)

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...