8 juni 2013

Princess bröllop




Många tidningar och bloggar kommer nog att handla om just detta idag.

Idag kl.16.00 är det då dags för prinsessan Madeleine att säga ja till sin Chris. Vigseln äger rum i Slottskyrkan Stockholm och sänds i TV. Själva inledningen och vigseln vill jag gärna se, kul att kolla in alla vackra klänningar och såklart brudens klänning. Hon kommer säkert som vanligt att vara otroligt vacker, det är hon ju på alla bilder, eller hur? 

Lycka till säger jag till brudparet!

Hoppas ni får en bra lördag!






På middagen igår bar Madeleine en klänning från Elie Saab, wow så vacker!  

2 kommentarer:

Jennica... sa...

Kikade du på bröllopet igår? Kunde inte låta bli! :) Vackert! Och jag tyckte mycket om brudklänningen, men nästan ännu mer den klänning som hon hade på festen efteråt. Såg den på Aftonbladet precis.
Kram!!

ANNETTE sa...

Ja, jag tittade lite på vigseln, och visst var klänningen vacker, och Victorias var helt fantastisk tycker jag. Jag håller med om att Madeleines klänning på festen nästan var ännu finare än brudklänningen, såg också den precis på Aftonbladet. :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...