4 juli 2013

Inför Swedish Open i Båstad




Igår och idag har jag hjälpt en kollega i Båstad med förberedelserna till nästa veckas stora evenemang, Swedish Open. Vi är med och sponsrar och serverar gott Zoégas kaffe i vår monter. Det är så klart en hel del jobb dessa dagar innan, men kul att vara på plats och få hjälpa till. Alla människor är så trevliga och hjälpsamma och verkligen kul att få arbeta på en sådan positiv plats. Båstad är ju så pittoreskt och mysigt också, jag är så glad när jag får komma till denna lilla pärla på sommaren.

Våra andra kollegor kom upp och hälsade på idag och vi åt en god lunch tillsammans nere i den mysiga lilla hamnen. Fiskekajen är ett fantastiskt ställe med super god mat. Som bilden visar längre ner tog jag stekt strömming med potatismos, skirat smör och rårörda lingon, det är en av mina absoluta favoriträtter. 

Jag lär åka till Båstad ett par gånger till under tennisveckorna, det är så kul att vara där.

Det känns minsann att jag arbetat många timmar idag, är helt slut. 

Kram Annette












Inne på Fiskekajen hade de byggt bordet runt ett träd, coolt eller hur?


Båstad är verkligen en idyll med små mysiga gator med underbara små hus. Tänk om man hade ägt en liten sommarstuga här.....





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...