25 augusti 2013

Golf och middag på stan




Igår lämnade vi barnen tillsammans med kusinerna hos mormor och morfar. De skulle sova över hemma hos kusinerna och tyckte såklart det var kul. Jag och F passade på att njuta av det vackra sensommarvädret och åkte ut till Vasatorp gk för en lunch och sedan en golfrunda på Allébanan. Det var min första runda i år, så det var jätte härligt att få komma ut igen. Jag hoppas våra barn blir bitna och vill spela golf framöver, då kan vi ju spela tillsammans. Det gick väl inte så lysande för mig, men det var kul ändå och underbart väder. 

På kvällen tog vi bussen in till stan och åt en super god middag på mysiga Olssons skafferi. Jag måste säga att mysfaktorn där är svår att slå. Det var skönt att kunna prata en kväll utan att bli avbrutna hela tiden, en  bra dag med egentid helt enkelt. Tack mormor och morfar!

Idag är det ju också härligt sommarväder, nu lite fix här hemma sedan ska sonen på golfträning.

Ha en härlig söndag vänner,

  



Mysiga Olssons skafferi






Antipasto & Carpaccio
 Hälleflundra & Lamm i olika varianter

2 kommentarer:

Jennica... sa...

Vad mysigt med lite egentid, det är viktigt! Och visst är det väl mysigt på Olssons? Och väldigt god mat har de också.
Kram!

Anonym sa...

Ser mysigt ut och så vackra bilder!
Kram
Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...