30 september 2013

En vinnare till en vacker skål!






I veckan var jag med i en kul tävling på Facebook som webbutiken My Habitation anordnade. Gissa vem som blev den lyckliga vinnaren? Ja, helt rätt, det var lilla jag! Vinsten var en jätte vacker skål av snäckskal. Alla fyra skålar var super fina, men min favorit var den med Zebra liknande mönster. 

Så här löd min motivering till varför just jag skulle vinna:

Min favorit är skål nummer två, den skulle jag bli väldigt glad att få.
Jag gillar mönstret som en Zebras skinn, och den skulle passa perfekt på skänken min.
Nu håller jag tummar och tår, att jag den vackra skålen får.

Extra kul att vinna eftersom jag i stort sett aldrig vinner något i tävlingar. 

Tack än en gång My Habitation för vinsten!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...