4 april 2014

Att förändra sig



Oj så länge sen jag var här inne, ledsen för det. Vet faktiskt inte vad jag ska skylla på, men som många andra är det mycket som ska pusslas för att veckan ska fungera. Just nu är det högsäsong för min mans företag, så han jobbar dygnet runt. Nu vill många ha öppningsbara tak, parasoller, utemöbler mm för att hinna få allt innan sommaren. Därför blir det ju extra mycket jobb hemma med barnens aktiviteter och allt där hemma som behöver fixas. Dessutom läser jag en utbildning i Feng Shui som ska hinnas med. Men eftersom jag tycker det är kul, funkar det. Men tyvärr blir bloggandet lidande....

Tänkte att jag skulle bjuda på en före och efter bild på denna tjej som blivit stylad av en duktig frisör. Tänk att det kan göra så stor skillnad. Jag blir riktigt sugen på att klippa av håret, men är lite feg får jag medge. Jag får kanske börja diskutera med min frisörska idag och se vad hon tycker. 
Läs gärna mer på www.damernasvarld.se där hela omvandlingen och artikeln om Jenny ligger. 

Hoppas ni får en fortsatt mysig fredag!

Kram 

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Visst är det svårt att få tiden att räcka till! Allra helst när man har barn som ska skjutsas m m.
Vilken förvandling på tjejen, jag har kollat på pagefrisyrer ikväll men sån drastisk klippning vågar jag mig inte på ;) Ha en fin helg, kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...