13 april 2014

Tjejhelg i Varberg




Jag är ledsen, nu är det länge sen jag skrev igen! Jag får inte ihop tiden, det är så mycket som ska hinnas med. F har varit borta större delen av veckan och hela helgen, så det har varit lite pusslade här hemma. Mormor och morfar kom som räddande änglar och tog hand om barnen när jag åkte iväg. .

Denna helgen har jag nämligen varit i Varberg och träffat vänner som jag lärde känna i Australien 1994. Tänk vad tiden går!!  Vi pluggade engelska i Sydney och gick på samma skola och umgicks en hel del där. Vi har haft kontakt och träffats sporadiskt genom åren, och vissa har jag träffat mer och vissa mindre. Men nu i helgen fick vi äntligen till en träff. Tyvärr blev en av tjejerna sjuka, hon fick halsfluss och feber dagen innan, så himla typiskt. Men vi andra träffades och hade en mysig helg i Varberg. Vi hann med några butiker på stan igår, åt en god lunch, snackade om allt möjligt och avrundade med en god middag på kvällen med bubbel och vin.

Nu är jag helt slut och behöver sömn.
Go natt!

Tack för att ni tittar in här!

Kram





Sydney - Världens vackraste och mysigaste stad

   

1 kommentar:

Jennica... sa...

Känner så väl igen mig med att inte riktigt hinna med just nu! Hoppas verkligen att denna galet hektiska period som varit nu är slut....hoppas kan man ju.... :)
Kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...