18 november 2014

Smygstart inför advent





När jag var på Ikea nyligen kunde jag inte låta bli att smygstarta julen lite. 
Jag köpte några hyacinter och en liten gran, ni vet den mjuka raka gransorten som är så dekorativ och populär. Men egentligen är det inte så tidigt, det är ju faktiskt julskyltning på Råå nu på söndag. 
Tänk att det snart är jul, jag kan inte förstå hur fort tiden går....Och ännu är det mycket som ska hinnas med till dess. 

 Ha en bra tisdag kära vänner,
















3 kommentarer:

angie sa...

danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! liebe grüße und einen schönen dienstag von angie

Maria sa...

Åh måste genast åka till Ikea jag oxå! Plötsligt hinner jag inte med i svängarna... Njut av granar o hyacinter:) krams

Jennica... sa...

Älskar vita hyacinter!! Och en sån där liten gran vill jag också ha... :) Ja, snart är det jul och pynta ska vi göra nästa lördag har vi bestämt!
Kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...