25 februari 2015

Inköpstips från HM





Idag hämtade jag ett paket på posten. Jag klickade hem lite smått och gott från HM
förra veckan. Det är ju så smidigt att sitta vid datorn och beställa. Men lite farligt... 
Det blev en ljus volangkjol, ett par ljuvliga sandaletter med tillhörande väska och en cool hatt
till dottern. Visst är det fint?  Emmie var sååå stolt när hon provade sina saker tidigare idag.
Till Elias köpte jag en vindjacka, en tubhalsduk och ett skärp. Han blev också glad och jackan passade perfekt! 

Lakanen som jag visat i ett tidigare inlägg kom också idag. Jag är nöjd, lakanen är lika fina i verkligheten som jag hoppades. Hoppas jag hinner bädda och fixa imorgon.

Det var dagens tips på lite vårnytt!

Kram
Annette


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...