15 februari 2015

Min helg




 En helg har gått och en hel del har hunnits med, lite måsten och en del kul.
Igår kväll var vi på kalas och firade kusinens 7-årsdag med paket och sång.
  
Efter en skön promenad åkte jag och en väninna till detta urmysiga stället, Enkla Ting. De har hur mycket fint som helst och jag skulle vilja köpa allt i butiken. De har möbler, inredningsdetaljer, lampor, kläder, ja det mesta helt enkelt. Efter en del velande hit och dit blev det några fina saker som inhandlades.
Bilderna från butiken är tagna med min mobil, därav den lite sämre bildkvalitén. 

Sedan på eftermiddagen fikade en annan väninna o hennes dotter hos oss och tjejerna lekte en stund. Mysigt och välbehövligt, sådant borde vi göra oftare.


Idag passar jag även på att tända ett extra ljus för min pappa, som jag haft väldigt sporadisk kontakt med senaste åren, han somnade in igår. 
Jag hoppas och tror att han har det bättre där han är nu....





1 kommentar:

Maria sa...

Åh Annette så tråkigt med din pappa men vi får hoppas du har rätt i att han har det bättre där han är nu. Extra stor o varm kram från mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...