11 februari 2015

Promenad och fika




I söndags pälsade vi på oss och gick en runda vid havet i det vackra kalla vädret. 
Efteråt fikade vi på mysiga Trivas på Råå.  Jag gillar verkligen Råå, så mysig och pittoresk liten by. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo här. Tänk så härligt att ha den närheten till havet både på sommaren och vintern.

Det var vår söndag och det kändes bra att ladda med nya batterier inför arbetsveckan.   














Vi valde att sitta nere i den mysiga källaren där vi var för oss själva. En typisk gammal vinkällare. 


Först passerade vi en av matsalarna....


Elias kunde inte riktigt hålla fingrarna borta från mobilen....ska bara spela lite!


Smarrig varm choklad med vispgrädde och chokladboll till.





och jag åt en liten tryffel med Baileys smak.



2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så vackert där vid havet och mysigt med fika. Tack för ditt svar! Då vet jag var jag ska fortsätta leta efter matstolar och taklampa... Kram Suss

Anonym sa...

Här har vi LITE mer snö. :)Tips: Tävla hos min vän Anna: haga 26

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...