29 juni 2015

Semester





Idag är min sista arbetsdag, sedan går jag på semester!! Tjoho! 
Tänk, 4 härliga veckor har vi framför oss med sol, bad, god mat och avkoppling. Det ser vi fram emot....

Under min semester ska jag ta tag i några Feng Shui konsultationer som jag har påbörjat och behöver göra klart för att bli certifierad Feng Shui konsult. Jag är på god väg och hoppas klara av alla i sommar. Jag känner att jag blir mer och mer varm i kläderna för varje konsultation jag gör. Det är så roligt och givande.... 
Jag har tänkt mycket på vad min blogg ska innehålla och hur jag ska utveckla den. Idag känns det inte som jag hinner riktigt och bloggar lite när jag får en lucka över. Framöver vill jag kunna ge tips på enkla Feng Shui tips för inrednig och även trädgård.   

Jag hoppas även kunna göra reportage från konsultationer jag gjort om det är ok för kunden. 

Ni som har önskemål och tips om vad jag kan skriva om, får gärna göra det.

Ha en fortsatt bra måndag!   
  
Kram
Annette



Bild från Slettvoll


Bild från Sköna Hem

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter väldigt trevligt! Kul att få jobba med sitt intresse. Du har ju så bra smak så det går säkert jättebra. Kram Pernilla

ANNETTE sa...

Ja, det är verkligen kul Pernilla!
Tack snälla, det värmer.
Trevlig sommar
Kram Annette

Jennica... sa...

Hoppas du har en riktigt skön semester (trots vädret som idag är mer höstlikt än somrigt....)!
Kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...