13 december 2015

Lucia och tredje advent





Glad Lucia på er alla! 
Både tredje advent och Lucia idag. Tänk vad tiden springer iväg nu. 

Kl. 7.30 ringde alarmet imorse, för kl. 7.45 var det dax för Lucia morgon i TV. Det är så mysigt att tassa ner och tända några ljus och sitta under en filt och kolla på Lucia. Stämningsfullt och fint och en tradition vi haft sedan jag var liten. 

Efter frukosten bakade jag och barnen pepparkakor, och det är ju julstämning om något. Dofter sprider sig i hela köket och julmusik skapar stämning i bakgrunden. 

Resten av dagen har spenderats vid Feng Shui böckerna. Nu hoppas jag det ska vara klart så att jag kan skriva ut allt imorgon. Sedan ska hela luntan skickas iväg för granskning och bedömning. Scary...

Vet inte om jag håller på att bli dålig, har känt mig konstig i öronen hela dagen och fått ont i halsen nu under kvällen. Jag vill inte bli sjuk!!!

Imorgon är det ny vecka och full rulle på kontoret nämligen.

Ha en fortsatt bra kväll,




  


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Vad mysigt med pepparkaksbak på luciadagen. Hoppas det gick bra med pluggandet. Krya på dig, kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...