18 april 2016

Inredning i Marocko stil





För tillfället arbetar vi på olika inredningsprojekt i skolan. Projektet och huset jag fått ska renoveras och inredas efter vissa förutsättningar. Huset tillhör en familj från Marocko, och det ska planeras för att passa familjens önskemål, både vad gäller planlösning och inredning. Familjen önskar att stilen går i marockansk men med skandinaviska influenser. 
Projektet är bara i inledningsfasen, så just nu letar jag inspiration och känner mig för hur jag vill inreda och planera deras hem. Känns både kul och inspirerande.

Jag gillar den marockanska stilen, med mustiga och klara färger som både ger värme och energi. Gillar att de har mycket textilier, vackra mattor och fina snirliga detaljer, sååå fint!

Fortsättning följer.... 





  















 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...