4 september 2016

Vilken helg.....



Oj så mycket vi hunnit med i helgen, och många roliga saker.
I fredags bjöd vi hem mina föräldrar på mixed grill. Vi kunde faktiskt sitta ute hela kvällen. Härligt. Gäller att passa på. 

I lördags morse fick jag sätta klockan, för kl 8.55 skulle jag ta tåget från stationen. Jag och 3 väninnor hade planerat en heldag i Köpenhamn. Vi hade en super mysig dag i storstan med lite shopping, sedan en utmärkt god lunch på Café Norden, lite mer shopping, sedan en kaffe och ett glas vin i Nyhavn. Det blev en super lyckad dag med många glada skratt. Det lär vi göra om, och då kanske i en annan storstad. 

Ikväll har vi varit hos vänner på en smarrig söndag middag. Även denna kväll blev mysig och en bra avslutning på helgen. 
Det gäller att leva här och nu. 
Är så tacksam för min familj och alla goa vänner vi har omkring oss. 






Utsökt sallad med varmrökt lax 


Så vacker inredning i Day butiken 



1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...