16 mars 2017

Frukostmöte på Norrviken i Båstad



Idag började jag dagen i denna vackra miljö. Jag var inbjuden till Norrviken i Båstad på en fantastisk frukost och rundvisning i deras fantastiska lokaler. Jag var helt tagen av detta ställe, av den vackra inredningen, och alla dess detaljer som var genomtänkta in i minsta detalj.
De anordnar fester, bröllop, konferenser, olika evenemang runt helger mm. Ännu är det inte öppnet för allmänheten, men till påsk öppnar dem upp för säsongen igen. 

Här kan du läsa mer om Norrviken och deras program. Det är verkligen värt ett besök eller fler.

Funderar själv på att åka dit en dag i påsk. En mysig utflykt.




I detta fina orangeri njöt vi av frukosten


Vi blev bjudna på smarrig och vackert dukad frukost 





Här är sviten som bröllopsparet får bo i efter festen.





2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Såå fint där. Jag har bara varit utanför men vi har vår stuga precis i närheten så det kommer bli många besök där. Kram Suss

ANNETTE sa...

Ja verkligen super fint. Passa på att äta en god lunch eller fika i den vackra trädgården. Åh har ni stuga där, det låter ju helt fantastiskt. Hade jag gärna oxå haft.
Kram Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...